آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی (بررسی 7 آزمون فراگیر)

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی (بررسی 7 آزمون فراگیر)

مهم ترین آزمون های استخدامی کشور را در این بخش نشر برتر می خواهیم مورد بررسی قرار دهیم که متقاضیان بسیار زیادی هم دارد. خوب است که داوطلبان آزمون های جدید از جزئیات آزمون برگزار شده مربوطه مطلع باشند که این کار با مطالعه این مقاله قابل انجام است. آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی موضوعی می باشد که جهت اطلاع داوطلبان و متقاضیان رشته ها و دستگاه های مختلف، به ترتیب توضیح داده می شوند.

یکی از فعالیت هایی که نشر برتر همیشه در برنامه کاری خود دارد اینکه آزمون های استخدامی مختلفی را بررسی می نماید و جزئیات را طی یک مقاله خدمت متقاضیان ارائه دارد که این کار می تواند داوطلبان آزمون پیش رو را با چارچوب این آزمون ها آشنا کند و با شناخت کامل در آزمون حاضر شوند. بررسی آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی این سال های اخیر قطعا حاوی نکاتی است که برای داوطلبان می تواند جالب باشد. با ما همراه باشید تا این آزمون های فراگیر را توضیح دهیم.

نشر برتر همانطور که در بخش بررسی آزمون های استخدامی تلاش گسترده ای دارد در بخش قبولی داوطلبان در آزمون های استخدامی هم دست از تلاش نکشیده و برای همین آزمون های فراگیر کتاب سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی را عرضه داشته است. تجربیات بسیار زیادی در این محصول معرفی شده نهفته می باشد.

آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی – فراگیر هفتم

در شهریور ماه سال 1398 دفترچه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر شد که طی آن متقاضیان واجد شرایط دستگاه های جذب کننده این آزمون از تاریخ 98/7/3 تا تاریخ 98/7/12 در سایت سازمان سنجش نام نویسی نمودند. این مرحله از سری آزمون های فراگیر در تاریخ 98/8/30 برگزار گردید. در این آزمون دستگاه های اجرایی بیش از پانصد هزار نفر شرکت داشته اند. آموزش و پرورش بیشترین سهم پذیرش نیرو و شرکت کننده را داشته است.

دستگاه های اجرایی شرکت کننده در هفتمین آزمون فراگیر

در این آزمون فراگیر بیش از بیست دستگاه جذب نیرو داشته اند که سهم پذیرش نیروی آموزش و پرورش از دیگر دستگاه ها بیشتر بوده است. دستگاه های اجرایی این آزمون :

وزارت آموزش و پرورش، سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، سازمان نقشه برداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان های کشور، مرکز آمار ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان امور عشایر ایران، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مادر تخصصی، شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران، وزارت نیرو، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان امور اراضی کشور، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان دامپزشکی کشور، وزارت جهاد کشاورزی، مرکز آموزش مدیریت دولتی، سازمان اداری و استخدامی کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواشناسی.


آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی – فراگیر ششم

در سال 1397 دو مرحله آزمون فراگیر برگزار گردید که ششمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در دی ماه 97 فراخوان آن صادر گشت. ثبت نام داوطلبان از تاریخ 97/10/30 تا 97/11/9 انجام شد. داوطلبان شرکت کننده دستگاه های مختلف ششمین آزمون فراگیر در تاریخ 97/12/17 به رقابت با یکدیگر پرداختند.

ششمین آزمون فراگیر (دستگاه های اجرایی این آزمون)

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی اسفند ماه 1397 به منظور استخدام نیرو در بیش از پانزده دستگاه برگزار گردید که استقبال خوبی هم از این آزمون به عمل آمد. دستگاه هایی که در آزمون ششم فراگیر شرکت داشته اند بدین ترتیب هستند :

سازمان امور اراضی کشور، بانک ملی ایران، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دیوان عدالت اداری، روزنامه رسمی کشور، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان بهزیستی کشور، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، سازمان شیلات ایران، سازمان هدفمندسازی یارانه ها، مرکز اورژانس تهران، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت ورزش و جوانان، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (مادر تخصصی).


آزمون استخدام دستگاه های اجرایی – فراگیر پنجم

مرحله پنجم آزمون استخدام دستگاه های اجرایی در سال 1397 برگزار گردید. این آزمون فراگیر که در ادامه نام دستگاه های آن را معرفی خواهیم نمود تاریخ 97/2/23 تا 97/2/31 را بعنوان زمان ثبت نام داوطلبان واجد شرایط در نظر گرفت. 97/4/15 روزی می باشد که پنجمین آزمون دستگاه های اجرایی کشور برگزار گردید. در این آزمون فراگیر بیش از چهارصد هزار داوطلب ثبت نام نمودند.

دستگاه های حاضر در پنجمین آزمون فراگیر سال 97

سازمان شیلات ایران، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان اوقاف و امور خیریه، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت آموزش و پرورش دستگاه هایی هستند که در پنجمین آزمون استخدامی فراگیر رشته های شغلی مورد نیاز خود را اعلام نمودند.

سایت سازمان سنجش

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر