پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

داوطلبان متقاضی شرکت در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر سال 97 در این قسمت که نشر برتر اختصاص داده به اخبار پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی می توانند از ابتدا تا انتهای آزمون استخدامی فراگیر دولتی، اطلاعیه های آن را دریافت نمایند تا به موقع از جزئیات دقیق این آزمون استخدامی فراگیر دولتی آگاهی کامل داشته باشند.

پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی


97/6/24 (نتایج چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی فراگیر)

داوطلبان پذیرفته شده در مرحله چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 جهت مصاحبه استخدامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشخص گردیدند.


97/6/21 (اسامی چند برابر ظرفیت پنجمین آزمون استخدامی فراگیر اعلام گردید)

نتایج داوطلبان چند برابر ظرفیت جهت روند مصاحبه دستگاه های وزارت راه و شهرسازی، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان بیمه سلامت، سازمان اوقاف و امورخیریه، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان شیلات کشور و سازمان ملی زمین و مسکن 97/06/24 اعلام می گردد.


97/6/21 (آمار پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های دولتی)

پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در تیر ماه سال 97 با رقابت بیش از 400 هزار داوطلب برگزار گردید که طی آن بیش از 18 هزار نفر جذب دستگاه های شرکت کننده در آزمون می شوند. دستگاه های دولتی سازمان اوقاف و امور خیریه بیش از سه هزار نفر، وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از سه هزار نفر، سازمان شیلات کشور بیش از دو هزار نفر، وزارت راه و شهرسازی بیش از سه و سه هزار نفر، سازمان دامپزشکی کشور بیش از سه هزار، سازمان حفاظت محیط زیست بیش از 5 هزار نفر، سازمان بیمه سلامت بیش از ششصد نفر، وزارت آموزش و پرورش بیش از سیصد و هفتاد و سه هزار نفر، سازمان ملی زمین و مسکن بیش از هشتصد نفر شرکت کننده داشته اند.


97/5/8 (اعلام نتیج پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی)

نتایج مربوط به پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر گردید.


97/5/7 (اطلاعیه جذب و استخدام سازمان اداری و استخدامی در مورد پنجمین آزمون)

کارنامه نتایج داوطلبان پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی منتشر شده است. داوطلبان دستگاه های سازمان دامپزشکی کشور ، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، سازمان ملی زمین و مسکن ، وزارت آموزش و پرورش ، سازمان شیلات کشور ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان بیمه سلامت و سازمان اوقاف و امور خیریه جهت مشاهده نتایج به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش مراجعه نمایند.


97/4/30 (ظرفیت پذیرش نیروی پنجمین آزمون استخدامی فراگیر تغییر یافت)

ظرفیت استخدام نیروی آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 برای نه دستگاه اجرایی تعداد 18198 نفر می باشد. سهمیه جذب نیروی هر یک از دستگاه های اجرایی شرکت کننده در پنجمین آزمون فراگیر به ترتیب :

وزارت آموزش و پرورش : 17347 نفر

سازمان دامپزشکی : 72 نفر

سازمان شیلات : 138 نفر

وزارت راه و شهرسازی : 270 نفر

سازمان حفاظت محیط زیست : 200 نفر

وزارت امور اقتصادی و دارایی : 45 نفر

سازمان بیمه سلامت : 15 نفر

سازمان ملی زمین و مسکن : 2 نفر

سازمان اوقاف و امور خیریه : 100 نفر


97/4/18 (زمان اعلام نتایج پنجمین آزمون استخدامی فراگیر)

نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 که در 97/04/15 برگزار گردید اواخر همین ماه یا اوایل ماه آینده مشخص می گردد. با انتشار نتایج اولیه پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، از همین بخش به اطلاع داوطلبان خواهیم رساند.


97/4/12 (اعلام جزئیات پنجمین آزمون فراگیر از سوی سامان سنجش)

به اطلاع داوطلبان رسانده می شود که کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است و می توانند نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. داوطلبان این آزمون فراگیر تا تاریخ 97/04/14 فرصت دارند تا کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. پنجمین ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی در تاریخ 97/04/15 برگزار خواهد شد.


97/4/5 (دریافت کارت شرکت در جلسه آزمون فراگیر از 97/04/12)

داوطلبان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 می توانند از تاریخ 97/04/12 نسبت پرینت به کارت شرکت در جلسه آزمون که در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد اقدام کنند.


انتشار فراخوان آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97

دفترچه راهنمای ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مننتشر گردید. در این آزمون فراگیر تعداد 9 دستگاه اجرایی به نام های وزارت آموزش و پرورش ، سازمان شیلات کشور ، سازمان حفاظت محیط زیست ، سازمان بیمه سلامت ، سازمان اوقاف و امور خیریه ، سازمان دامپزشکی کشور ، وزارت راه و شهرسازی ، وزارت امور اقتصادی و دارایی ، سازمان ملی زمین و مسکن می باشد. شرایط اختصاصی و عمومی این آزمون را می توانید در دفترچه راهنمای ثبت نام مطالعه بفرمایید.

ثبت نام پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 97/2/23 آغاز می شود و در تاریخ 97/2/31 پایان می یابد. کارت ورود به جلسه آزمون هم از تاریخ 97/4/12 برروی سایت سازمان سنجش جهت پرینت قرار می گیرد و آزمون استخدامی مشترک فراگیر در تاریخ 97/4/15 برگزار می شود.


 

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر