بررسی آزمون های استخدامی بانک تجارت (رشته ها، منابع و …)

بررسی آزمون های استخدامی بانک تجارت (رشته ها، منابع و …)

نشر برتر توجه تمامی متقاضیان استخدام در بانک تجارت را به این مقاله بررسی آزمون های استخدامی بانک تجارت جلب می نماید تا متقاضیان اطلاعات لازم را از آزمون های اخیر مربوطه بدست آورند که در چه رشته و عناوینی پذیرش صورت گرفت و سوالات آزمون از چه دروسی مطح شده اند و دیگر جزئیات که در این بررسی می توانند مطلع شوند.آزمون های استخدامی که بانک تجارت مبنی بر جذب نیرو در عناوین مختلف در این سال ها برگزار نموده است را بررسی خواهیم نمود که به داوطلبان آزمون های جدید این بانک کمک خوبی خواهد شد و می توانند رشته و شرایط مربوط به خود را در آزمون های برگزار شده ملاحضه بفرمایند. بانک ها در جذب نیرو گاهی اوقات خودشان آزمون برگزار می نمایند و برخی اوقات همراه با آزمون های فراگیر نیروی انسانی مورد نیاز خود را استخدام می نمایند.

پایگاهی که در زمینه انتشار مقالات بررسی آزمون های استخدامی کشور فعالیت می نماید در بخش های بسیار مهم دیگر هم تلاش دارد که کتاب های استخدامی یکی از این بخش ها می باشد. از آنجاییکه این مطلب در رابطه با آزمون های استخدامی بانک تجارت است لازم دیدیم که به عنوان کتاب سوالات استخدامی بانک تجارت اشاره نماییم که مربوط به آزمون های برگزار شده است.

بررسی آزمون های استخدامی بانک تجارت (سال 1396)

یکی از آزمون های استخدامی بانک تجارت در سال 1396 برگزار گردید که به بررسی آن می پردازیم. متصدی امور بانکی عنوان شغلی است که پذیرش نیروی بانک تجارت در این سال انجام گرفت. متقاضیان از تاریخ 96/1/26 تا تاریخ 96/2/4 ثبت نام داشته اند و در تاریخ 96/3/5 آزمون استخدامی بانک تجارت برگزار شد. از داوطلبان هشت رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی در این ازمون پذیرش به عمل آمد که به جزئیات آن در ادامه بیشتر می پردازیم.

رشته های تحصیلی آزمون بانک تجارت سال 96

همانطور که عرض نمودیم تعداد هشت رشته در مقطع کارشناسی برای آزمون استخدامی بانک تجارت سال 1396 لحاظ گردید که در مقاله بررسی آزمون های استخدامی بانک تجارت به انها شاره خواهیم نمود. این رشته ها و گرایش های مربوطه :

حسابداری (کلیه گرایش ها)، مدیریت (بازرگانی، مالی، بیمه، صنعتی، امور بانکی (بانکداری)، امور شعب، اجرائی، MIS، اطلاعات و ارتباطات، دولتی، کسب و کارهای کوچک، بورس، فناوری اطلاعات)، علوم اقتصادی (پول و بانکداری، نظری، بازرگانی، صنعتی، اسلامی، اقتصاد، بین الملل، اقتصادسنجی)، بانکداری و امور بانکی (کلیه گرایش ها)، مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها)، آمار (کلیه گرایش ها)، مهندسی کامپیوتر (کلیه گرایش ها)، ریاضی (کلیه گرایش ها)

استان های مورد نظر آزمون استخدامی بانک تجارت 96

در آزمون بانک تجارت سال 96 تعداد 16 استان، جذب نیرو در عنوان شغلی مورد نظر داشته اند که این استان ها به ترتیب آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، همدان و هرمزگان می باشند.


بررسی آزمون های استخدامی بانک تجارت (سال 1393)

آزمون استخدامی بانک تجارت سال 93 رشته شغلی متصدی امور بانکی را برای استخدام نیرو در نظر گرفت. زمان ثبت نام این آزمون بانک تجارت ده روز بوده است که از تاریخ 93/11/18 آغاز و تا تاریخ 93/11/27 پایان یافت. آزمون بانک تجارت سال 93 هم در تاریخ 94/1/28 برگزار گردید. 18 استان طی این آزمون استخدام بانک تجارت استخدام به عمل آوردند که در ادامه این بخش به رشته ها و منابع این آزمون بانک تجارت هم اشاره می نماییم.

آزمون استخدامی بانک تجارت سال 93 – رشته ها

این آزمون برای داوطلبان 4 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی در نظر گرفته شد. حسابداری (کلیه گرایش ها)، علوم اقتصادی (اقتصاد، پول و بانکداری، بازرگانی، بین الملل، نظری، اقتصادسنجی، صنعتی، اسلامی)، مهندسی صنایع، مدیریت (امور بانکی، مالی، اجرائی، بازرگانی، دولتی، صنعتی، امور شعب) از رشته های این آزمون به شمار می روند.

آزمون استخدامی بانک تجارت سال 93 – منابع

منابعی که برای آزمون بانک تجارت 93 رشته شغلی متصدی امور بانکی انتخاب گردیدند، ادبیات و نگارش اداری، هوش و استعداد تحصیلی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، معارف اسلامی، مهارتهای ICDL می باشند و هر رشته هم منابع تخصصی مربوط به خود را دارد.

blank
نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر