استخدام شرکت فولاد کاوه اروند

همه اخبار آزمون های استخدامی شرکت ها را انتشارات نشر برتر بررسی می نماید و بطور کامل در اختیار داوطلبان قرار می دهد و داوطلبان زمان ثبت نام، زمان آزمون، شرایط و منابع را متوجه خواهند شد. استخدام شرکت فولاد کاوه اروند خبری است که نشر برتر آن را بررسی خواهد نمود و داوطلبان جدیدترین اخبار این آزمون را مشاهده می نمایند. برای مطالعه و آماده سازی داوطلبان، انتشارات نشر برتر همه سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد را بصورت یک کتاب برای داوطلبان در نظر گرفته است و همه منابع آزمون ها را داوطلبان می توانند مطالعه داشته باشند.


استخدام شرکت فولاد کاوه اروند

98/6/4 (آزمون استخدام شرکت فولاد کاوه اروند)

شرکت فولاد کاوه اروند جذب نیروی انسانی دارد. این جذب در چهار رشته صورت می گیرد. حسابرس داخلی، کارشناس بازرگانی، کارشناس مالی و کارشناس صنایع رشته های این جذب هستند.


98/3/5 (جذب نیرو شرکت فولاد کاوه اروند)

در خرداد سال 1398 شرکت فولاد کاوه اروند نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می نماید. مدیر بهره برداری، مدیر کیفیت، رئیس تولید، رئیس تکنولوژی تولید، رئیس برنامه ریزی و کنترل تولید، حسابرس داخلی، مدیر بازرگانی، کارشناس ارشد مالی رشته های جذب این آزمون هستند.


97/10/16 (جذب نیرو انسانی شرکت فولاد کاوه اروند)

شرکت فولاد کاوه اروند در دی 1397 خبر جذب نیروی انسانی منتشر نموده است و در سه رشته مدیر بازرگانی، مدیر مالی و اقتصادی و حسابرس داخلی این جذب صورت می گیرد.


97/8/5 (نتایج اولیه آزمون شرکت فولاد کاوه اروند)

نتایج اولیه آزمون شرکت فولاد کاوه اروند سال 1397 اعلام گردید و داوطلبان برای ادامه روند جذب باید اقدام نمایند.


97/5/15 (آزمون شرکت فولاد کاوه اروند)

شرکت فولاد کاوه اروند برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود آزمون استخدامی برگزار می نماید. این آزمون برای مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس صورت می گیرد.

مقطع دیپلم رشته های : برق ، مکانیک ، نظری

مقطع فوق دیپلم رشته های : مکانیک ، برق ، مواد

مقطع لیسانس رشته های : برق ، مکانیک ، مواد ، صنایع ، کامپیوتر ، مدیریت ، حسابداری ، ایمنی صنعتی


96/8/9 (آزمون جذب شرکت فولاد کاوه اروند)

شرکت فولاد کاوه اروند در سه مقطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس آزمون استخدامی برگزار می نماید. ثبت نام این آزمون استخدامی از تاریخ 96/8/9 تا 96/8/17 انجام می شود.

رشته های لیسانس : مکانیک ، برق ، مواد ، ایمنی صنعتی

رشته های فوق دیپلم : مکانیک ، برق ، مواد ، ایمنی

رشته های دیپلم : برق ، مکانیک ، نظری


96/2/9 (آزمون شرکت فولاد کاوه اروند)

شرکت فولاد کاوه اروند برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود آزمون استخدامی برگزار می نماید. داوطلبان می توانند از تاریخ 96/2/9 تا 96/2/16 در این آزمون ثبت نام نمایند.

فوق ­دیپلم : مکانیک ، برق ، مواد

دیپلم : برق ، مکانیک ، متالوژی ، نظری

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر