استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

برای همه شرکت های فولاد یک صفحه اخبار استخدامی توسط نشر برتر در نظر گرفته شده است که در این بخش داوطلبان می توانند از اخبار استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر مطلع گردند. این شرکت فولاد آزمون های بسیار زیادی برگزار نموده است و اخبار آنها را می توانید بطور کامل مشاهده نمایید. سوالات آزمون استخدامی شرکت فولاد سال های گذشته توسط انتشارات نشر برتر گردآوری شده است و بصورت یک کتاب برای مطالعه داوطلبان منتشر گردید و داوطلبان با مطالعه این نمونه سوالات می توانند به بهترین نتیجه ها دست یابند.


استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سال 1400

1400/4/2 (کارت آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر فعال شده است و داوطلبان نسبت به دریافت آن اقدام نمایند.


1400/2/16 (آزمون استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می نماید. زمان ثبت نام این آزمون استخدامی از تاریخ 1400/2/16 تا تاریخ 1400/2/31 می باشد.

رشته های این آزمون : برق (قدرت، کنترل، الکترونیک، مخابرات) ، مکانیک (سیالات، جامدات، طراحی کاربردی) ، مهندسی صنایع (کلیه گرایش ها به جز ایمنی) ، کامپیوتر (کلیه گرایش های مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات و علوم کامپیوتر) ، متالورژی (صنعتی، شناسایی و انتخاب مواد، استخراج فلزات، جوشکاری، خوردگی) ، شیمی (محض و کاربردی) ، مدیریت (بازرگانی ، صنعتی) ، عمران (عمران، سازه) ، حسابداری


استخدام شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سال 1397

98/4/18 (نتایج آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

به اطلاع داوطلبان رسانده می شود که نتایج آزمون شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی اعلام شده است.


97/10/23 (آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی با برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی جذب نیرو دارد. داوطلبان از تاریخ 97/10/23 تا تاریخ 97/11/3 می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

رشته های آزمون سال 97 : دیپلم (کلیه رشته ها) ، فوق دیپلم (برق کلیه رشته ها، مکانیک کلیه رشته ها، کشاورزی کلیه رشته ها، کامپیوتر کلیه رشته ها، حسابداری، متالوژی کلیه رشته ها) ، لیسانس (برق کلیه رشته ها)


آزمون شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر سال 1396

97/3/12 (نتایج مصاحبه آزمون شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر رسانده می شود نتایج مصاحبه آزمون شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اعلام شده است.


97/1/19 (نتایج آزمون شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر)

نتایج آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر اعلام شده است.


96/10/5 (آزمون استخدامی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در سال 96)

شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه تخصصی در مقاطع دیپلم، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد نیروی مورد نیاز خود را جذب می نماید. ثبت نام این آزمون از تاریخ 96/10/5 تا تاریخ 96/10/16 است.

رشته ها : دیپلم کلیه رشته ها ، فوق دیپلم کلیه رشته ها ، کارشناسی (عمران، حسابداری، مدیریت، مکانیک، متالورژی، شیمی، برق، صنایع، کامپیوتر، حقوق، ایمنی صنعتی، پرستاری، بهداشت حرفه‌ ای) ، کارشناسی ارشد (مدیریت مالی، حسابداری، مهندسی صنایع، مهندسی مالی، کامپیوتر، متالورژی)

داوطلبان کارت ورود به جلسه آزمون را از تاریخ 96/10/25 می توانند دریافت نمایند و آزمون هم در تاریخ 96/10/29 برگزار می شود.

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر