استخدام سازمان هواشناسی

انتشارات نشر برتر برای داوطلبان آزمون های استخدامی تلاش زیاد دارد که برای مطالعه آنها محصولاتی بسیار خوبی گردآوری داشته است و متشکل از نمونه سوالات آزمون های برگزار شده می باشند. در اخبار استخدامی هم این انتشارات به اطلاع رسانی داوطلبان تلاش داشته و در این قسمت، استخدام سازمان هواشناسی را داوطلبان می توانند مطلع شوند. داوطلبان آزمون های استخدامی این سازمان به کمک این اخبار می توانند جدیدترین اطلاعیه ها را مشاهده داشته باشند. کتابی که برای آزمون استخدامی این سازمان در نظر گرفته شده است همه نمونه سوالات استخدامی سازمان هواشناسی را متشکل است.


استخدام سازمان هواشناسی

1400/5/23 (اعلام نتایج آزمون سازمان هواشناسی سال 99)

نتایج هشتمین آزمون استخدامی فراگیر سال 99 که یکی از دستگاه های جذب نیرو در این آزمون، سازمان هواشناسی بوده است مشخص گردید.


99/11/11 (نتایج هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی)

نتایج هشتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 99 مشخص شده است و داوطلبان باید در تاریخ 99/11/15 به پایگاه اینترنتی دستگاه مورد نظر مراجعه داشته باشند.


99/6/20 (آزمون سازمان هواشناسی)

ثبت نام هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شده است که در آن دستگاه های زیادی جذب نیرو دارند. سازمان هواشناسی در این آزمون نیروی انسانی مورد نیاز خود را با برگزاری آزمون جذب خواهد نمود.

فهرست شغل محل های سازمان هواشناسی در آزمون فراگیر سال 99 :

پیش بین هواشناسی

حسابدار

کارشناس امور اداری

کارشناس برنامه و بودجه

کارشناس پردازش داده های هواشناسی

کارشناس تجهیزات هواشناسی

کارشناس حقوقی

کارشناس روابط عمومی

کارشناس زیرساخت ارتباطات هواشناسی

کارشناس مطالعات و تحقیقات هواشناسی

کارشناس هواشناسی همدیدی

کارگزین

مسئول خدمات مالی


99/4/15 (نتایج نهایی هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی)

نتایج نهایی هفتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی که سازمان هواشناسی در آن نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب نمود اعلام شده است.


98/11/26 (اسامی چند برابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی برای مصاحبه استخدامی)

کارنامه نتایج بررسی مدارک داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در تاریخ 98/11/27 بر روی پایگاه اینترنتی سازمان ‌سنجش آموزش قرار می گیرد.


 

blank
نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر