استخدام سازمان ثبت احوال

داوطلبان آزمون های استخدامی که می خواهند از جدیدترین اخبار آزمون ها مطلع باشند می توانند از این قسمت استفاده نمایند. در این قسمت استخدام سازمان ثبت احوال بررسی می گردد و همه اطلاعیه های آن را داوطلبان می توانند مشاهده کنند. انتشارات نشر برتر برای هر دو قسمت اخبار و منابع تلاش زیادی دارد که برای مطالعه داوطلبان آزمون سازمان ثبت احوال کتابی مشکل از همه نمونه سوالات استخدامی سازمان ثبت احوال با جواب تشریحی در نظر گرفته است که برای سفارش آماده می باشد. این محصول داوطلبان را در رسیدن به بهترین نتیجه کمک خواهد نمود و همه منابع آزمون های برگزار شده را متشکل است.


استخدام سازمان ثبت احوال

98/11/27 (کارنامه هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی)

کارنامه نتایج هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی برای انجام مرحله مصاحبه استخدامی منتشر شد.


98/11/26 (اعلام اسامی چند برابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی)

کارنامه نتایج داوطلبان هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در تاریخ 98/11/27 بر روی پایگاه اینترنتی سازمان ‌سنجش آموزش کشور قرار می گیرد. داوطلبان معرفی شده برای شرکت در مصاحبه باید به پایگاه اینترنتی سازمان ثبت احوال مراجعه داشته باشند.


98/10/15 (نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی)

نتایج اولیه هفتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی که سازمان ثبت احوال در آن جذب نیرو داشته است مشخص گردید.


98/6/31 (آزمون سازمان ثبت احوال)

در هفتمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی، سازمان ثبت احوال جذب نیرو دارد. فهرست شغل محل های این سازمان :

حسابدار

کارشناس امور پردازش اطلاعات ثبت احوال

کارشناس امور ثبت احوال


آزمون سازمان ثبت احوال سال 94

سازمان ثبت احوال در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 94 نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می نماید. داوطلبان برای مشاهده شرایط آزمون و فهرست شغل محل های سازمان ثبت احوال باید دفترچه منتشر شده در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش را مشاهده نمایند.

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر