استخدام سازمان امور مالیاتی

انتشارات نشر برتر در دو قسمت مهم برای داوطلبان آزمون های استخدامی تلاش دارد که یکی از آنها محصولات و منابع استخدامی می باشد و یکی هم اخبار استخدامی. در این قسمت، استخدام سازمان امور مالیاتی مورد بررسی قرار می گیرد و همه اطلاعیه های این آزمون در دسترس داوطلبان خواهد بود. اطلاعیه جدیدی که سازمان امور مالیاتی برای جذب نیروی انسانی مورد نیاز خود در نظر بگیرد را انتشارات نشر برتر از این قسمت اخبار مربوط به آن را منتشر می نماید. انتشارات نشر برتر برای آزمون استخدامی سازمان امور مالیاتی بهترین محصول و منابع را گردآوری داشته است که همه سوالات استخدامی سازمان امور مالیاتی را داوطلبان می توانند در این محصول مشاهده داشته باشند. محصولات این انتشارات همه منابع آزمون که اعلام می شود را به همراه دارند و در این سال ها داوطلبان بسیار زیادی به کمک مطالعه این محصولات بهترین نتایج را بدست آوردند.


استخدام سازمان امور مالیاتی

97/10/29 (آزمون سازمان امور مالیاتی)

در دی ماه سال 97 خبر ششمین آزمون مشترک فراگیر منتشر گردید که طی آن دستگاه های زیادی نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب خواهند نمود. سازمان امور مالیاتی یکی از دستگاه های اجرایی آزمون فراگیر امسال می باشد که جذب زیادی هم در این آزمون دارد. هر دستگاه اجرایی در این آزمون فهرست شغل محل های مختلفی را اعلام نموده است که در این خبر برای شما داوطلبان معرفی می شوند.

آزمون سازمان امور مالیاتی (فهرست شغل محل ها)

  1. مامور تشخیص مالیات
  2. کارشناس برنامه نویس سیستم
  3. کارشناس تحلیلگر سیستم
  4. کارشناس سخت افزار رایانه
  5. کارشناس شبکه
  6. کارشناس امور مالیاتی
  7. کارشناس امور ساختمان و تاسیسات

این عناوین از فهرست شغل محل های آزمون سازمان امور مالیاتی به شمار می آیند که هر کدام منابع آزمون دارند که در دفترچه آزمون فراگیر نوشته شده است. شرایط آزمون، منابع عمومی و تخصصی، زمان برگزاری و … را داوطلبان می توانند در دفترچه مطالعه نمایند.

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر