استخدام وزارت راه و شهرسازی

جدیدترین اخبار و اطلاعیه آزمون های استخدامی مختلف را داوطلبان می توانند در اخبار استخدامی انتشارات نشر برتر مشاهده داشته باشند که در این اخبار برای داوطلبان استخدام وزارت راه و شهرسازی بررسی می شود. وزارت راه و شهرسازی در چند آزمون استخدامی فراگیر جذب نیرو داشته است و همه اخبار این آزمون ها در اخبار استخدامی در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت. انتشارات نشر برتر کتابی را برای داوطلبان این آزمون در نظر گرفته است که همه سوالات استخدامی وزارت راه و شهرسازی آزمون های گذشته را متشکل می باشد. در اخبار آزمون استخدامی فراگیر در مورد همه دستگاه هایی که جذب نیرو دارند توضیح داده می شود و داوطلبان می توانند همه اخبار را در آن مشاهده نمایند.


استخدام وزارت راه و شهرسازی

1400/4/3 (مجوز استخدام در وزارت راه و شهرسازی)

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام نموده که برای وزارت راه و شهرسازی مجوز استخدام بیش از 200 نفر گرفته شده است.


1400/1/25 (نتایج چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی فراگیر)

به اطلاع داوطلبان آزمون فراگیر سال 99 رسانده می شود نتایج چند برابر ظرفیت هشتمین آزمون استخدامی فراگیر مشخص شده است.


99/11/11 (نتایج هشتمین آزمون فراگیر دستگاه های اجرایی)

نتایج هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در پایگاه اینترنتی سازمان سنجش منتشر شده است که وزارت راه و شهرسازی یکی از دستگاه های اجرایی این آزمون بوده است.


99/8/26 (زمان برگزاری هشتمین آزمون دستگاه های اجرایی)

داوطلبان هشتمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی که وزارت راه و شهرسازی هم در این آزمون جذب نیرو دارد مطلع باشند این آزمون در تاریخ های 99/10/11 و 99/10/12 برگزار می شود.


99/6/20 (هشتمین آزمون دستگاه های اجرایی)

وزارت راه و شهرسازی در هشتمین آزمون دستگاه های اجرایی نیروی انسانی مورد نیاز خود را جذب می نماید. داوطلبان آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی می توانند تا تاریخ 99/6/29 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


97/9/19 (نتیجه نهایی پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی)

به اطلاع داوطلبان آزمون استخدامی وزارت راه و شهرسازی رسانده می شود که نتایج نهایی پنجمین آزمون دستگاه های اجرایی مشخص شده است.


پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 97

در پنجمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های زیادی جذب نیرو دارند که یکی از این دستگاه ها وزارت راه و شهرسازی می باشد و داوطلبان می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.

شغل محل های آزمون وزارت راه و شهرسازی : بازرس ، حسابدار ، کارشناس امور حمل و نقل ، کارشناس برنامه ریزی ، کارشناس تحلیلگر سیستم ، کارشناس حقوقی ، کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی ، کارشناس روابط عمومی ، کارشناس مطالعات اقتصادی راه، مسکن و شهرسازی ، کارشناس معماری

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر