استخدام سازمان آتش نشانی در سال 1400

آخرین اخبار استخدام سازمان آتش نشانی را می توانید در این بخش از اخبار استخدامی نشر برتر دنبال نمائید. تمام تلاش ما در بخش اخبار این است که سرعت انتشار در بالاترین شکل باشد چرا که اطلاع رسانی به موقع می تواند به زمان آماده سازی بهتر شما بیانجامد. مطمئنا سازمان آتش نشانی به جهت خصوصیاتی که دارد داوطلبان زیادی را به سمت خود می کشاند و همین اقبال یعنی در زمینه ارائه منابع و کتاب های استخدامی نیز می توان حرف های زیادی برای این حوزه داشت. نشر برتر در تلاش است تا با انتشار کامل ترین کتب استخدامی در کشور مانند کتاب سوالات استخدامی آتش نشانی مسائل و چالش های مربوط به داوطلبان را برای آزمون های استخدامی مختلف مرتفع نماید.

آزمون استخدام سازمان آتش نشانی


استخدام سازمان آتش نشانی در سال 1400

1400/4/13 (برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی تهران)

آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی تهران برگزار گردید که در این آزمون بیش از 5 هزار نفر ثبت نام نمودند. در آزمون استخدامی سازمان آتش نشانی تهران تعداد 116 نفر استخدام خواهند شد.


استخدام سازمان آتش نشانی در سال 1399

99/12/14 (تمدید زمان ثبت نام آزمون استخدام آتش نشانی تهران)

مهلت ثبت نام آزمون استخدام سازمان آتش نشانی تهران تا تاریخ 99/12/19 تمدید شده است.


99/12/5 (آزمون استخدامی آتش نشانی تهران)

آتش نشانی تهران با برگزاری آزمون های علمی ، عملی ، معاینات جسمانی و روانی و فرآیند گزینش استخدام به عمل می آورد. داوطلبان می توانند از تاریخ 99/12/5 تا تاریخ 99/12/19 با مراجعه به پایگاه اینترنتی آتش نشانی تهران نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. مفاد آزمون علمی هوش و توانمندی های عمومی ، معارف اسلامی ، زبان انگلیسی و آزمون کتبی روانشناختی ، شغلی می باشد.


99/11/8 (نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل آتش‌ نشانی)

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مشاغل آتش‌ نشانی استان‌ های آذربایجان غربی و خراسان رضوی اعلام شده است. داوطلبان برای مشاهده نتیجه آزمون به سایت آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.


99/10/30 (نتایج نهایی آزمون استخدام مشاغل عملیات آتش نشانی گلستان)

نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون مشاغل آتش‌ نشانی استان گلستان مشخص گردید. برای مشاهده نتیجه آزمون باید به سایت آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه شود.


99/8/9 (ملاک جذب شدن در آتش نشانی تهران، قبولی آزمون استخدامی)

توان علمی و عملی کارکنان آتش‌نشانی ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و این موضوع باعث شده است که پذیرش نیرو باید از طریق آزمون‌ های علمی و عملی باشد.


99/7/21 (نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل عملیات آتش نشانی)

نتایج نهایی آزمون استخدام مشاغل عملیات آتش نشانی استان های اردبیل، ایلام و یزد اعلام شد. داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند.


99/7/6 (استخدام اولین گروه آتش‌ نشانان زن تا 2 ماه آینده در تهران)

طبق خبری از رئیس سازمان آتش‌ نشانی شهرداری تهران اینکه در شهرداری تعداد 200 آتش نشان جذب شده اند و در حال گذراندن آموزش می باشند و قرار است که در نیمه دوم سال هم تعداد 200 نفر دیگر استخدام شوند. اولین گروه آتش‌ نشانان زن تا 2 ماه آینده در تهران جذب شهرداری می شوند.


99/7/6 (استخدام نیروهای عملیاتی خانم در آتش نشانی بندرعباس)

به گفته مدیرعامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس، مجوز استخدام 30 نفر نیروی عملیاتی در آتش‌ نشانی بندرعباس گرفته شده است و برای ایستگاه های در حال ساخت مجوز استخدام 60 نیروی عملیاتی خانم و آقا دریافت گردید و در این جذب، استخدام 10 نیروی عملیاتی خانم در نظر گرفته شده است.


99/7/5 (نتایج تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل عملیات آتش نشانی)

نتایج نهایی آزمون استخدام مشاغل عملیات آتش نشانی استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، قزوین، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، سمنان، فارس، قم، کرمانشاه، مازندران و همدان مشخص گردید.


99/5/25 (اخذ مجوز استخدام نیرو در آتش نشانی تهران)

به منظور استخدام نیرو در سازمان آتش نشانی تهران، مجوز استخدامی آتش نشانی تهران پیگیری می شود.


99/5/23 (آتش نشانی تهران نیازمند دو هزار نیروی جدید)

به دلیل افتتاح ایستگاه های جدید آتش نشانی و تامین تجهیزات، آتش نشانی تهران نیازمند دو هزار نیروی جدید می باشد.


99/4/13 (نیروهای جدید در آتش نشانی شیراز)

از تاریخ 99/4/16 تعداد 158 نیروی جدید به مجموع نفرات آتش نشانی شیراز اضافه می شوند.


99/4/10 (برگزاری آزمون عملی استخدام آتش نشانی سمنان)

در تاریخ 97/1/25 تعداد 50 سهمیه برای مشاغل عملیاتی آتش‌ نشانی توسط سازمان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ های کشور به استان سمنان اختصاص یافت که شغل های آن عبارتند از راننده وسایل سنگین، کاردان آتش‌ نشان و آتش‌ نشان با مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و کارشناسی. در این آزمون عملی استخدامی آتش نشانی تعداد 26 نفر حضور یافتند که از این تعداد 16 نفر برای استخدام معرفی خواهند شد.


99/3/20 (آموزش آتش نشانان تازه استخدام)

آتش نشانانی که در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز تازه استخدام شده اند، دوره های آموزشی آنها از ابتدای تیر آغاز می شود. مدت زمان این دوره های آموزشی 40 روز می باشد.


99/3/7 (آغاز روند استخدام 534 آتش‌ نشان و راننده در مشهد)

از تاریخ 99/3/7 روند استخدام 534 آتش‌نشان و راننده در سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی مشهد انجام می گردد.


استخدام سازمان آتش نشانی در سال 1398

98/12/21 (مجوز استخدام 300 نیروی عملیاتی جدید در آتش نشانی اصفهان)

به گفته مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان مجوز استخدام 300 نیروی عملیاتی جدید برای سال آینده دریافت شده است.


98/10/6 (جذب 530 نفر نیرو در سازمان آتش نشانی خراسان رضوی)

بیش از هزار نفر از سراسر استان در آزمون استخدامی شرکت کردند که از این تعداد 530 نفر نیرو در سازمان آتش نشانی خراسان رضوی جذب خواهند شد.


98/9/9 (آزمون عملی استخدام پیمانی آتش‌ نشانی استان تهران)

در تاریخ 98/9/6 آزمون عملی مشاغل عملیاتی آتش نشانی استان تهران برگزار گردید. تعداد 950 نفر از افرادی که امتیاز بیشتر را در آزمون استخدامی بدست آورده بودند در آزمون عملی استخدام پیمانی مشاغل آتش‌نشانی استان تهران حضور خواهند داشت.


98/9/3 (آزمون عملی استخدام پیمانی مشاغل آتش ‌نشانی خراسان جنوبی)

آزمون عملی استخدام پیمانی مشاغل آتش‌ نشانی در استان برگزار شد. در این آزمون تعداد 86 نفر حضور داشتند. آزمون علمی مشاغل عملیاتی آتش نشانی خراسان جنوبی با حضور بیش از 900 نفر برگزار گردید.


98/8/21 (آزمون آتش نشانی استان آذربایجان غربی)

در آزمون استخدامی آتش نشانی استان تعداد 177 نفر قبول شدند که در آزمون توان جسمی تعداد 70 نفر از داوطلبان، امتیاز بیشتر بدست آورند به مراحل بعدی استخدام معرفی خواهند شد.


98/7/8 (جذب نیروی جدید در آتش نشانی بوشهر)

به گفته مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر اینکه نیروی جدید در آتش نشانی شهرداری‌ های استان جذب می شود. آزمون استخدامی برای بکارگیری نیرو در آتش نشانی شهرداری های استان برگزار شده است.


98/6/29 (آزمون عملی استخدامی مشاغل آتش نشانی)

آزمون عملی استخدام نیروی انسانی در مشاغل آتش نشانی در مهرماه امسال برگزار می شود. این آزمون استخدامی آتش نشانی در مرداد ماه برگزار گردید و چهار رشته معرفی شده بود که عبارتند از کارشناس آتش نشان، کاردان آتش نشان، آتش نشان و راننده وسایل نقلیه سنگین. در این آزمون بیش از صد هزار نفر ثبت نام نمودند که بیش از نود هزار نفر در آزمون شرکت کردند. نتایج اولیه آزمون استخدام نیروی انسانی در مشاغل آتش نشانی در تاریخ 98/6/23 اعلام گردید.


98/5/30 (جذب نیرو در سازمان آتش‌ نشانی استان زنجان)

به گفته رئیس سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان اینکه تعداد 14 نفر در آتش‌ نشانی زنجان جذب خواهند شد و طی یک ماه آینده نتیجه آزمون برگزار شده برای جذب نیروها اعلام می گردد.


98/5/18 (برگزاری آزمون استخدامی مشاغل پیمانی آتش نشان)

در تاریخ 98/5/18 آزمون استخدامی مشاغل پیمانی آتش نشان در رشته های آتش نشان، راننده وسایل نقلیه تندوری سنگین، کاردان آتش نشانی و کارشناس آتش نشانی برگزار گردید که در این آزمون بیش از 3 هزار نفر استخدام می شوند.


98/4/24 (آزمون استخدامی آتش نشانی کرمانشاه)

در آزمون استخدامی مشاغل آتش نشانی استان کرمانشاه بیش از 5 هزار داوطلب ثبت نام نمودند. آزمون استخدامی آتش نشانی در تاریخ 98/5/18 برگزار می گردد و برگزار کننده این آزمون مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می باشد. سهمیه مشاغل استان در این آزمون استخدامی آتش نشانی تعداد 220 نفر است.


98/4/23 (ثبت نام در آزمون استخدامی آتش نشانی استان گلستان)

برای آزمون استخدامی آتش نشانی استان گلستان تعداد بیش از 2 هزار نفر ثبت نام نمودند. این آزمون استخدامی را مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در تاریخ 98/5/18 برگزار خواهد نمود.


98/4/16 (استخدام در آتش‌ نشانی بوشهر)

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل آتش‌ نشانی از تاریخ 98/4/10 آغاز گردید و پایان آن تاریخ 98/4/19 بوده است. آزمون استخدامی مشاغل آتش‌ نشانی بوشهر در دو رشته آتش نشان و راننده وسایل نقلیه تندرو سنگین برگزار می شود که تعداد 65 نفر در این آزمون استخدام می شوند.


98/4/12 (جذب در آتش نشانی های کرمانشاه)

ثبت نام آزمون استخدامی آتش نشانی از تاریخ 98/4/10 آغاز می شود و در مراکز آتش نشانی استان کرمانشاه تعداد 220 نفر جذب خواهند شد. این آزمون استخدامی آتش نشانی دو مرحله دارد که عبارتند از کتبی و عملی. داوطلبان برای ثبت نام باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه کنند. کاردان آتش نشانی، کارشناس آتش نشانی، راننده وسایل نقلیه و آتش نشان مشاغلی هستند که افراد باید در این آزمون در آنها جذب شوند.


98/4/12 (جذب در آتش نشانی های لرستان)

تعداد نیروی مورد نیاز آتش نشانی های استان لرستان 40 نفر می باشد که از طریق برگزاری آزمون جذب خواهند شد. جهاد دانشگاهی این آزمون استخدامی را برگزار می نماید و داوطلبان تا تاریخ 98/4/19 فرصت دارند ثبت نام کنند. آزمون علمی و عملی برای مشاغل آتش نشان، کاردان آتش نشان، راننده و کارشناس برگزار می‌شود و زمان برگزاری این آزمون تاریخ 98/5/18 می باشد.


98/4/11 (جذب آتش نشانی در استان مرکزی)

آزمون استخدامی آتش نشانی در تاریخ 98/5/18 برگزار می شود که در این آزمون، استان مرکزی تعداد 135 آتش نشان برای شهرداری‌ ها جذب خواهد نمود. داوطلبان باید از تاریخ 98/4/10 تا تاریخ 98/4/19 برای ثبت نام آزمون اقدام کنند.


98/4/5 (جذب در آتش نشانی های اردبیل)

با برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی تعداد 40 نفر در آتش نشانی شهرداری های استان اردبیل جذب خواهند شد. جذب نیرو از طریق 2 مرحله علمی و عملی صورت می گیرد. از 98/4/10 تا 98/4/19 داوطلبان می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.


98/4/5 (آزمون جذب سازمان آتش نشانی مازندران)

استان مازندران در آزمون استخدام نیروی پیمانی آتش نشانی شهرداری های کشور تعداد 105 نفر را جذب می نماید. داوطلبان از تاریخ 98/4/10 می توانند ثبت نام کنند و آزمون هم در تاریخ 98/5/18 برگزار خواهد شد. رشته های راننده خودرو های تند روی سنگین، آتش نشان، کاردان آتش نشان و کارشناس آتش نشان برای جذب نیرو در نظر گرفته شده اند.


98/4/5 (استخدام مشاغل عملیات آتش نشانی)

آزمون استخدامی کتبی و عملی به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز مشاغل آتش نشانی شهرداری ها برگزار می شود. ثبت نام این آزمون استخدامی از تاریخ 98/4/10 تا تاریخ 98/4/19 می باشد.

منابع آزمون

منابع آزمون عمومی برای تمامی مشاغل : فناوری اطلاعات ، زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، هوش و توانمندی های عمومی ، ریاضی و آمار مقدماتی ، معارف اسلامی ، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

منابع آزمون تخصصی : مدیریت بحران ، پیشگیری از بروز و گسترش حریق ، ایمنی حوادث و آتش سوزی ، آئین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار

داوطلبان این آزمون استخدامی می توانند از تاریخ 98/5/14 کارت شرکت در آزمون را دریافت کنند که برای این کار باید به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مراجعه نمایند. در تاریخ 98/5/18 آزمون استخدام مشاغل عملیاتی آتش نشانی برگزار می شود.


98/2/28 (استخدام آتش نشان در شهرداری ها)

برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز ایستگاه ها و سازمان های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرهای کشور تعداد 4 هزار نفر برای به کارگیری در مشاغل آتش نشانی جذب خواهند شد.

شرایط تحصیلی این آزمون :

برای رشته کارشناس آتش نشان : کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش های ایمنی و آتش نشانی شهری، آتش نشانی محیط زیست، مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت امور امداد، تربیت بدنی، تاسیسات، مخابرات، آتش نشانی، حفاظت و بهداشت کار، مدیریت امداد و سوانح، بهداشت حرفه ای، برق، مکانیک، کامپیوتر.

برای رشته کاردان آتش نشان : فوق دیپلم و کارشناسی در گرایش های آتش نشانی، حفاظت و بهداشت کار، مدیریت عملیات امداد نجات، ایمنی و آتش نشانی، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفای حریق، بهداشت حرفه ای، برق، مکانیک، کامپیوتر، آتش نشانی محیط زیست، مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت امور امداد، مدیریت عملیات حریق و حوادث، امداد و نجات، تربیت بدنی، تاسیسات، مخابرات.

برای رشته آتش نشان : تحصیلات کامل متوسطه، فوق دیپلم و کارشناسی در گرایش های آتش نشانی، مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت امور امداد، مدیریت عملیات حریق و حوادث پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفای حریق، امداد و نجات، تربیت بدنی، تاسیسات، مخابرات، آتش نشانی محیط زیست و بهداشت کار، مدیریت عملیات امداد نجات، ایمنی و آتش نشانی، اطفای حریق، بهداشت حرفه ای، برق، مکانیک، کامپیوتر.

برای رشته راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین : تحصیلات کامل متوسطه، فوق دیپلم و کارشناسی در گرایش های آتش نشانی، حفاظت و بهداشت کار، مدیریت عملیات امداد نجات، ایمنی و آتش نشانی، پیشگیری و ایمنی در برابر حریق و حوادث اطفای حریق، بهداشت حرفه ای، برق، مکانیک، کامپیوتر، آتش نشانی محیط زیست، مدیریت عملیات امداد و سوانح، مدیریت امور امداد، مدیریت عملیات حریق و حوادث، امداد و نجات، تربیت بدنی، تاسیسات، مخابرات.

منابع آزمون علمی :

مواد آزمون عمومی برای تمامی مشاغل : فناوری اطلاعات، زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی عمومی، هوش و توانمندی های عمومی، ریاضی و آمار مقدماتی، معارف اسلامی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی

مواد آزمون تخصصی برای هر یک از مشاغل متناسب با مشاغل مندرج در آگهی خواهد بود.

توزیع سهمیه استخدامی در مشاغل عملیاتی آتش نشانی :

اردبیل (40) ، اصفهان (300) ، البرز (180) ، ایلام (20) ، آذربایجان شرقی (300) ، آذربایجان غربی (70) ، بوشهر (65) ، تهران (550) ، چهار محال و بختیاری (30) ، خراسان جنوبی (35) ، خراسان رضوی (700) ، خراسان شمالی (55) ، خوزستان (150) ، زنجان (35) ، سمنان (35) ، سیستان و بلوچستان (70) ، فارس (250) ، قزوین (75) ، قم (60) ، کرمانشاه (220) ، کردستان (20) ، کرمان (30) ، کهگیلویه و بویر احمد (20) ، گلستان (50) ، گیلان (50) ، لرستان (40) ، مازندران (100) ، مرکزی (130) ، هرمزگان (90) ، همدان (40) ، یزد (120)


98/2/21 (اعلام نتایج آزمون استخدامی آتش‌ نشان‌ ها)

آزمون استخدامی سازمان آتش‌ نشانی در دو بخش علمی و ورزشی برگزار گردید و نتیجه نهایی آزمون استخدامی آتش‌ نشان‌ ها در این هفته اعلام می گردد. داوطلبان این آزمون استخدامی در سال 97 ثبت نام نمودند.


98/2/16 (استخدام در آتش نشانی شهرداری های آذربایجان غربی)

از طریق برگزاری آزمون علمی و تخصصی تعداد 70 نفر در سازمان های آتش نشانی شهرداری های استان آذربایجان غربی استخدام می شوند.


98/2/14 (استخدام نیروی آتش نشان در اراک)

سازمان شهرداری‌ ها و دهیاری‌ ها تعداد 4 هزار نفر را در سازمان‌ های آتش‌ نشانی کشور جذب می نمایند که برای استان مرکزی تعداد 130 نفر برای استخدام در نظر گرفته شده است.


استخدام سازمان آتش نشانی در سال 1397

97/11/3 (آزمون عملی متقاضیان استخدام در سازمان آتش ‌نشانی تهران)

آزمون عملی متقاضیان استخدام در سازمان آتش ‌نشانی تهران از تاریخ 97/10/15 تا تاریخ 97/11/28 ادامه دارد. در آزمون علمی بیش از هشت هزار نفر ثبت نام نمودند و این آزمون را سازمان سنجش کشور برگزار کرد. مجوز استخدام 400 آتش نشان صادر گردید که 200 آتش نشان در سال 1397 استخدام خواهند شد و استخدام 200 نفر دیگر هم در سال 1398 صورت می گیرد.


 

نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

پیشنهاد میکنیم این مقالات را هم بخوانید

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر