آزمون های استخدامی بانک صادرات (بررسی چند آزمون استخدامی اخیر)

آزمون های استخدامی بانک صادرات (بررسی چند آزمون استخدامی اخیر)

مقالات بخش بررسی آزمون های استخدامی پایگاه نشر برتر امروز به آزمون های استخدامی بانک صادرات اختصاص پیدا کرده است که طی آن آزمون جذب و پذیرش بانک صادرات در این سال ها مورد بررسی قرار می گیرد. بانک های کشور به منظور جذب نیروی انسانی مورد نیاز به تعداد کافی، آزمون برگزار می نمایند که بانک صادرات این پذیرش ها را در این سال ها به عمل آورده است که در این مقاله یکایک آنها را نگاه خواهیم داشت.نشر برتر با ارائه کامل ترین کتاب سوالات استخدامی بانک صادرات در بخش فروشگاه خود داوطلبان آزمون های استخدامی جدید این بانک را با یکی از بهترین کتب استخدامی شگفت زده خواهد نمود لذا اگر میخواهید در این رقابت های علمی شرکت کنید پیشنهاد می کنیم محتویات این کتاب را مرور بفرمائید.

بانک صادرات در این سال های اخیر تعداد 4 آزمون استخدامی را جهت پذیرش نیرو برگزار نموده است که دو آزمون آن در سال 1397 صورت گرفته و یک آزمون در سال 1395 و آزمون دیگر در سال 1394 برگزار گردید که به هر یک از آزمون های بانک صادرات در این بخش می پردازیم تا داوطلبان ملاحضه نمایند که چه رشته ها و عناوین شغلی در این آزمون ها معرفی گردید. نشر برتر اولین پایگاهی می باشد که آزمون های استخدامی برگزار شده را بصورت دقیق مورد بررسی قرار می دهد تا داوطلبان آزمون های جدید از جزئیات آزمون های برگزار شده مربوطه آگاهی داشته باشند.

آزمون های استخدامی بانک صادرات

آزمون های استخدامی بانک صادرات (آزمون برگزار شده بهمن ماه 1397)

بانک صادرات در دی ماه سال 97 فراخوانی را جهت جذب نیرو منتشر نمود که تاریخ 97/11/3 تا 97/11/17 را بعنوان ثبت نام داوطلبان واجد شرایط لحاظ نمود و برگزاری آزمون هم تاریخ 97/11/26 در نظر گرفته شد. این آزمون استخدامی بانک صادرات در هفده استان برگزار گردید که طی آن ده هزار داوطلب به رقابت پرداختند و از این تعداد 756 نفر پذیرفته شدند. این آزمون جهت جذب نیرو در شغل بانکدار و بانکیار (تحویلدار) از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار گردید.

رشته های تحصیلی و گرایش های مورد نیاز آزمون بانک صادرات

رشته های تحصیلی در نظر گرفته آزمون استخدامی بانک صادرات سال 1397 به ترتیب به شرح زیر هستند :

بانکداری، مهندسی مالی، حسابداری، حسابرسی، علوم اقتصادی، ریسک و بازار های مالی، مهندسی سیستم های اقتصادی اجتماعی، مهندسی صنایع، مدیریت اجرایی، مدیریت امور بانکی، مدیریت MBA، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت پروژه، مدیریت تکنولوژی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت مالی، مدیریت ریسک، مدیریت منابع انسانی، مدیریت استراتژیک، مدیریت کار آفرینی، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت بازاریابی، مدیریت عملیاتی، مدیریت گمرکی، فناوری اطلاعات و مدیریت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، علوم کامیپوتر (کلیه گرایش ها)

مهندسی کامپیوتر (معماری سیستم های کامپیوتر، نرم افزار، سخت افزار، فناوری اطلاعات، هوش مصنوعی، رایانش امن)، مهندسی فناوری اطلاعات (سامانه های شبکه ای، معماری سازمانی، سیستم های چند رسانه ای، تجارت الکترونیک، شبکه های کامپیوتری، امنیت اطلاعات)، حقوق (حقوق تجارت الکترونیکی، حقوق تجاری اقتصادی بین الملل، حقوق شرکت های تجاری، حقوق مالی- اقتصادی، حقوق اسناد و قراردادهای تجاری، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق بین الملل عمومی، حقوق جزا و جرم شناسی، حقوق دادرسی اداری، حقوق تجارت بین الملل، حقوق تجارت، حقوق اداری، فقه و حقوق اقتصادی، فقه و حقوق اسلامی، حقوق اقتصادی، فقه و حقوق خصوصی)، آمار (آمار اجتماعی و اقتصادی، آمار بیمه، آمار ریاضی، بیم سنجی)، ریاضی (ریاضی کاربردی در کامپیوتر، ریاضیات مالی، ریاضی کاربردی در تحقیق در عملیات)، زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی

استان های جذب کننده نیرو در آزمون استخدامی بانک صادرات 97

در آزمون استخدامی بانک صادرات بهمن ماه 97 تعداد هفده استان آمادگی خود را برای پذیرش نیرو اعلام نمودند که عبارتند از اصفهان، بوشهر، یزد، خوزستان، زنجان، ایلام، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان و همدان.

آزمون استخدامی بانک صادرات سال بهمن 97 (منابع آزمون)

این آزمون چند درس را بعنوان منابع سوالات را معرفی نمود که که همه رشته های تحصیلی معرفی شده را شامل می گردد. مهارت های ICDL، اطلاعات عمومی (مدیریت، مالی، اقتصادی، اجتماعی و حقوقی)، ریاضی و آمار، زبان انگلیسی و هوش از دروس آزمون استخدامی بانک صادرات می باشند.

هر آزمون استخدامی منابعی را به منظور برگزاری رقابت در نظر می گیرد که داوطلبان هم باید طبق همان دروس آمادگی لازم را کسب نمایند تا بتوانند نتیجه مناسب را بدست آورند که نشر برتر در این زمینه فعالیت های بسیار چشمگیری دارد که بعنوان نمونه کتاب سوالات استخدامی بانک صادرات در همین آزمون هایی که خدمت شما کاربران بررسی آنها را در نظر داریم بسیار کمک کننده بوده است و نتایج بسیار خوبی داوطلبان با آن کسب نمودند.


آزمون های استخدام بانک صادرات (آزمون برگزار شده مرداد ماه 1397)

بانک صادرات جهت استخدام نیرو در استان کهگیلویه و بویراحمد در مرداد ماه سال 97 اطلاعیه منتشر کرد که طی آن در عناوین شغلی بانکدار و بانکیار پذیرش صورت گرفت. نام نویسی این آزمون بانک صادرات از تاریخ 97/5/6 آغاز و تا تاریخ 97/5/19 ادامه داشت. 97/5/26 هم تاریخی که این آزمون استخدامی بانک صادرات برگزار گردید.

منابع آزمون استخدامی بانک صادرات مرداد 97

6 عنوان در این آزمون استخدامی، داوطلبان شرکت کننده برای پاسخگویی پیش روی خود داشته اند که سهم هر کدام تعداد بیست سوال می باشد. شش عنوان به ترتیب عبارتند از اخلاق اسلامی، زبان انگلیسی، WORD ، EXCEL، آیین نگارش، هوش و استعداد و ریاضی و آمار.

بانک صادرات

blank
نشر برتر

انتشارات "نشر برتر" یکی از کامل ترین و تخصصی ترین آرشیوهای کتب استخدامی کشور را دارا می باشد و با سابقه و تجربه ای گرانبها می تواند بهترین مشاور در مراحل آماده سازی آزمون های استخدامی به شمار آید.

دیدگاه ها

در بحث درباره این مقاله شرکت کنید.

نشر برتر